mandag 1. oktober 2012

Husløs!

I går kveld kl 18:00 ga vi fra oss huset! Etter noen lange dager med vasking og rydding, og nå er vi endelig ferdig. Ferdig med alt slit som har med huset å gjøre. Det er veldig veldig rart... Når jeg vasket over de store garderobeskapene mine (som fortsatt lukter nytt), tenkte jeg for det første: dette klarte jeg uten problemer å fylle ganske fult. Og vi snakker fire store skapdører her, fra gulv til tak, og alt dette innholdet skal jeg få inn i klesskapet på båten som kanskje har plass til 1/5 av alt som fikk plass i det andre. OG det skal deles med Stian sine klær, som forøvrig hadde like store skaper som meg i huset...

For det andre: Her kan altså damen komme å putte klærne sine rett inn i skapet, og tallerkner rett inn på kjøkkenet. Hun kan lage mat, dusje, bade, alt fra dag 1! Alt er klart. Lurer på hvordan det føles, og om vi noen gang kan gjøre det samme (jeg tviler). Gud så mye jobb det har vært! Tusen takk til alle som har gitt oss hjelp underveis! 

Gamlehuset <3









I dag! Og nå er det ikke våres lenger
Stian og Kenneth reiser forresten ikke før i morgen tidlig...

- Christine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar