søndag 7. oktober 2012

Athen

Gutta kom frem til Athen i går ettermiddag, og når jeg pratet med dem på telefonen, var de ganske gira tror jeg:) De har flyttet alt fra bagasjerommet inn i båten, så nå er bilen litt lettere å bruke vil jeg tro, mens båten er stappa. Planen er å sjøsette den på onsdag, så da får de en hel natt i båten før jeg kommer frem på torsdag kveld. Og gud å det kribler i kroppen her hjemme. Jeg har litt problemer med å sove om natten nå og er fryktelig rastløs! Har bare lyst å komme meg nedover selv, samtidig som jeg bruker mye av tiden til å si hadet til folk her hjemme, og det er ikke så morsomt! Det er veldig mye blandede følelser på gang kan man si. Jeg liker ikke å si hade.. Det blir heller "sees snart"!

Gutta forsøkte å sove i bilen i natt, og da ble det visstnok ikke mye soving. De våknet til 33 grader, så regner med at det var noen grader mer inne i bagasjerommet i bilen... Når jeg snakket med dem nå igjen hadde de bestilt hotellrom rett ved havna der de kan sove godt i aircondition luft og ordentlige senger. Hotellet hadde visst litt bedre standard enn forrige hotell også, men det skal jo ikke så mye til..

- Christine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar