fredag 28. september 2012

Pakking pakking pakking

Vi har nå klart å flytte det meste ut av huset, og bilen til Kenneth begynner å bli temmelig full. Men det meste er inni der, bortsett fra Kenneth sine ting hehe. Noe av utstyret skal også gutta hente på mandag, så det skal jo og få plass...

                                          I morgen starter vasking over all vasking!

Akkurat nå ligger jeg på sofaen til sviger's med et glass rødvin, Norske Talenter og venter på mat:) Det må jeg si var temmelig behagelig etter noen dager nå med hardt slit. Og sånn for sikkerhets skyld klarte jeg å ta i litt vel hard med trening i går (og forøvring flere ganger tidligere i uka), slik at jeg er helt sikker på at jeg ødelegger kroppen min i de kommende dagene. Men det er veldig bra for stress nivået i hodet mitt at jeg klemmer inn litt trening! 

- Christine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar