lørdag 8. september 2012

Nærmer seg avreise!

Kofferten er pakket! Tror egentlig det er første gang jeg har pakket ferdig så tidlig som dagen før. Som regel har jeg brukt natten til å pakke når vi har hatt tidlig fly. Men denne gangen tror jeg faktisk at jeg skal prøve å sove litt til og med! Vi har allerede planlagt å møte en dame i morgen kveld. Sånn går det jo når Stian flyr rundt og prater og er hyggelig med alle han møter. En bekjent av han hadde nemmelig noen kontakter i Athen, og tilfeldigvis var moren til ei av dem båtselger i Athen. Lurer på om vi har vært heldige der, eller om de fleste i Athen driver med båtsalg? Uansett, vi skal hvertfall møte damen i morgen kveld og ta en prat:) Så det blir spennende. 

I dag reiste vi inn til Sandvika for å jazze opp reisefeberen på Båter i sjøen messe:)


 Gutta undersøker motorer, og ser at dette kan de fikse og mekke litt på hvis (eller kanskje heller når) det trengs.
 Også gikk vi selvfølgelig og kikket litt på Bavaria båtene som var utstilt. Dette er jo det merket vi har sett mest på og kanskje er det vi kommer til å kjøpe.
 Kenneth var veldig fornøyd, for nå hadde han jo faktisk vært ombord på en seilbåt hehe.
 Det var maaaange fine båter der! Helt utenfor vær prisklasse vel og merke.

Neste innlegg blir nok fra Hellas! Det eneste kriteriet jeg hadde til hotell denne gangen var jo internett:)

- Christine 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar