fredag 31. mai 2013

Min besteste bestefar er 75 år i dag

Gratulerer så mye med dagen!

Han hadde et håp om at i år, som jeg fylte 25, han 75, min bror 18 og min mor 50, så skulle han og få barnebarn, men jeg tror vi må vente litt med det bestefar...

Men uansett: Jeg er veldig glad i dag, håper du får en strålende feiring. (og pass på bestemor)








Sånn ellers da så har vi det veldig fint! Landet i går og feiret med en båtvask, middag ute og en litt sen og useriøs kveld med løsninger på verdensproblemer. I dag er det litt ordning rundt i båten, og sjekk av værmeldig. Om været er greit, begynner vi på turen til Italia i morgen.

- Christine

2 kommentarer:

  1. Åååh så koselig bilde. Nesten som det var "i går". Bestefar har det fint og du veit jo at han har det bra så lenge vi har det bra;) vi har tørket tårer siden siste avskjed og teller ned til vi alle møtes på Mallorca . Klem fra mamsen

    SvarSlett