torsdag 9. august 2012

Venter...

Huset har nå ligget ute på Finn.no siden 14. juni, og vi har enda ikke fått noen bud vi vil akseptere. Nå har det også vært litt stille på markedet siden folk har vært mer opptatte av sommer og ferie enn å kjøpe hus. Så nå sitter vi bare her og venter på at noen skal kjøpe huset vårt og vi får kommet oss avgårde:)

Tenkte bare jeg skulle reklamere litt for huset som skal finansiere turen.Klikk på bilde hvis du vil se hele annonsen.




Det er stadig noen som ringer og lurer på visninger, og megler sier det kommer til å bli litt mer trafikk i slutten av august. I mellomtiden leker jeg husmor og reiseplanlegger. De siste dagene har jeg prøvd å samle litt informasjon om øyer i Hellas, og de finnes det en del av kan du si! Fryktelig mange øyer og mye og se. Så her sitter jeg altså og venter og drømmer meg bort. Men er det så rart? Bare se her:





 - Christine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar